Autoskola nav kinoteātris, kur laiski sēdēt un grauzt popkornu

 

Ja plānojat doties uz autoskolu, tad jāsaprot, ka tā nebūs nekāda izklaide. Tas nav, kā sēdēt kinoteātri, skatīties filmu un uzgrauzt popkornu, kur pasniedzēja stāstītais ir izklaidējošs saturs, ko gan jau varēs izlasīt arī mājās. Nē, tā būs kārtīga skola, pat varētu teikt, ka universitāte, jo prasības šobrīd ir kļuvušas ļoti stingras, arī eksāmenos atlaižu nav nevienam.

Tāpēc jāapbruņojas ar saviem labākajiem koncentrēšanās un mācīšanās paradumiem, lai varētu sasniegt izvirzīto mērķi — saņemt autovadītāja apliecību.

Tiesību iegūšana ir jaunas dzīves sākums

Varētu teikt, ka tiesību iegūšana ir svarīgs atskaites punkts, pēc kura cilvēkam sākas jauna un daudz produktīvāka dzīve. Iespēja pašam vadīt automašīnu nes līdzi daudzus ieguvumus un priekšrocības, kas mūsdienās ir ļoti nepieciešams, lai būtu konkurētspējīgs darba tirgū, arī spētu efektīvi plānot savu laiku, padarīt vairāk, paspēt visur, kur vēlaties, neesot atkarīgs no citiem. Tāpēc tiesību iegūšana un autoskolas apmeklēšana ir viens no lieliskiem lēmumiem, kas jāpieņem katram, kurš to vēl nav izdarījis.

Teorijas nodarbības uztver ar pilnu nopietnību

Lai sekmīgi apgūtu teorētisko daļu, autoskolas solā būs jāsēž regulāri, jo tagad katram kursantam obligāti jānoklausās visi tēmu moduļi, kur katrā būs vairākas lekcijas. Ja kaut kas ir izlaists, tad viss modulis ir jāklausās no jauna, pievienojoties citai grupai. Un tāpat jārēķinās, ka regulāri būs jāpilda pārbaudes darbi, kas spiež atteikties no stratēģijas — gan jau pēdējā dienā pirms eksāmena visu samācīšos.

Nē, tagad nāksies mācīties regulāri — katrā nodarbībā un mājās. Veiksmīgāk šis process noritēs tiem, kuri labi uztver stāstīto un to arī atceras — ir laba vizuālā un audiāla atmiņa. Ja tā nav stiprā pusē, tad veids, kā dabūt zināšanas galvā, būs atkārtošana, ko zinām kā visu zināšanu māti. Lasām teorijas grāmatiņu atkal un atkal.

Braukšanas nodarbības — koncentrējies un praktizējies

Ja esat topošais braucējs bez iepriekšējas pieredzes, tad ieteiktu atmest cerības, ka izdosies tikt cauri ar 20 obligātajām braukšanas nodarbībām, lai instruktors palaistu uz CSDD eksāmenu. Realitāte ir daudz skaudrāka — jaunajiem braucējiem vajadzīgs daudz vairāk braukšanas nodarbību, lai iegūtu vajadzīgās iemaņas.

Un steiga šajā lietā tiešām ir nevietā, jo no prasmēm būs atkarīga gan jūsu, gan citu satiksmes dalībnieku drošība. Tas nav tas pats, kas nokārtot eksāmenu vēsturē ar viduvēju atzīmi. Nekāds kaitējums citiem no tā neradīsies, kā vien neveiklas situācijas, kad izrunāsiet kaut ko aplamu vēstures sakarā. Braukšana ar auto ir nopietna lieta, tāpēc prasmēm jābūt pietiekami labā līmenī, lai vispār varētu kursantu vienu laist satiksmē. Tāpēc atliek braukt un braukt…

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

© 2017 Nofilmēts

Theme by Anders Norén